Ο Δήμος Κέας συμμετείχε με περίπτερο του, στο ευρύτερο περίπτερο του ΕΟΤ και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στη διεθνή τουριστική έκθεση VAKANTIEBEURS 2020, που πραγματοποιήθηκε από τις 16 έως τις 19 Ιανουαρίου στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας.
Η συμμετοχή της Ελλάδας
H συμμετοχή της Ελλάδας στην έκθεση κρίθηκε άκρως επιτυχημένη, καθώς η χώρα μας αναδείχθηκε ως ο καλύτερος προορισμός διασκέδασης από την τουριστική πλατφόρμα Reisgraag.nl, επιβεβαιώνοντας την αγάπη των Ολλανδών για το ελληνικό γλέντι και τις παραδόσεις μας. Επιπλέον, αυξημένες είναι οι προκρατήσεις επισκεπτών από την Ολλανδία προς Ελλάδα για το 2020, σε σχέση με προηγούμενα έτη.
Η Κέα στην Vakantiebeurs
Η Κέα κέρδισε το ενδιαφέρον των επισκεπτών, ως ένα νησί με φυσικές ομορφιές, κοντά στο Διεθνές Αεροδρόμιο, με ήπιο τουρισμό, μονοπάτια και εναλλακτικές δραστηριότητες. Η πλούσια ιστορία του νησιού, και ιδιαίτερα οι 4 αρχαίες πόλεις-κράτη, δημιούργησαν δέος στους επισκέπτες του περιπτέρου μας. Τους διανεμήθηκε έντυπο ενημερωτικό υλικό και χάρτες με τις πεζοπορικές διαδρομές, ενώ είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν βίντεο από την Κέα και να ενημερωθούν για το νησί από την εκπρόσωπο μας και Δημοτική Σύμβουλο, κυρία Στέλλα Δεμένεγα. Στο περίπτερο της Κέας βρέθηκε και η Δήμαρχος, κυρία Ειρήνη Βελισσαροπούλου, η οποία συναντήθηκε με τον Έλληνα πρέσβη στην Ολλανδία, κύριο Nicholas Plexidas. Την ημέρα των εγκαινίων της έκθεσης συναντήθηκε επίσης με τον Δήμαρχο της Ουτρέχτης, κύριο Jan van Zanen και του παρουσίασε την Κέα και όσα μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες της.
Φέτος ήταν τα 50στα γενέθλια της Vakantiebeurs και έτσι συγκέντρωσε πλήθος κόσμου, όλων των ηλικιών και κυρίως ταξιδιώτες άνω των 35 και οικογένειες με παιδιά. Η έκθεση της Ουτρέχτης είναι η 4η πιο σημαντική έκθεση παγκοσμίως, μετά από αυτές του Λονδίνου, του Βερολίνου και της Σαγκάης.
Η Ελληνική καμπάνια στα social media
Η Ελλάδα με μια διευρυμένη καμπάνια προβολής στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, παρουσιάστηκε ως ένας πολυθεματικός προορισμός με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, μέσω διαμορφωτών κοινής γνώμης (influencers). Την πρώτη ημέρα της έκθεσης παραβρέθηκαν σε ειδική εκδήλωση, 80 bloggers και έκαναν αναρτήσεις στα social media με φωτογραφίες τους από την Ελλάδα. Ταυτόχρονα, δήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τη νέα επικοινωνιακή δράση του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών για την προβολή της χώρας μας μέσω 100 μοναδικών αξέχαστων εμπειριών, που θα βιώσουν bloggers, vloggers και instagrammers.