Μια μοναδική προβολή για τη διάσωση και ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού.
Το ενιαίο ντοκιμαντέρ «Φυσάει τα βάσανά του και βγάνει μουσική…» θα παρουσιαστεί επίσημα στο πλαίσιο του 2ου Φεστιβάλ «Στο Ρυθμό των Ξωτάριδων», το οποίο διοργανώνεται από τον Εξωραϊστικό Σύλλογο “Καρθαία” και τον Δήμο Κέας.
